ACDB își lansează noua identitate în urma primului proces de rebranding al unui ONG de mediu din România
Data: 9 dec. 2015

ACDB, ONG-ul de mediu cu 12 ani experiență în conservarea speciilor sălbatice de animale și a habitatului lor, își lansează astăzi noua identitate de branding. Procesul de rebranding a fost realizat pro bono de BrandFusion, compania specializată în strategie și design de brand.

ACDB, ONG-ul de mediu cu 12 ani experiență în conservarea speciilor sălbatice de animale și a habitatului lor, își lansează astăzi noua identitate de branding. Procesul de rebranding a fost realizat pro bono de BrandFusion, compania specializată în strategie și design de brand. Scopul rebrandingului a fost de acela de a face vizibilă organizația pe plan național, pentru expertiza și know-how-ul care o definesc.

Noua identitate ACDB vorbește despre relația dintre mediu și fauna sălbatică și evidențiază aria principală de acțiune a organizației: conservarea speciilor de carnivore, precum ursul, râsul, lupul sau vidra. Sloganul „Action for wildlife” face trimitere la modul direct în care organizația acționează pentru conservarea faunei sălbatice. Fie că este vorba de acțiuni de salvare și reabilitare a unor animale sălbatice rănite sau de conservarea unei arii protejate, ACDB se implică în mod direct și face ca lucrurile să se întâmple.

„ACDB este un ONG care face treabă serioasă și care are un impact real în România. Ne-au impresionat implicarea și modul lor responsabil de a aborda lucrurile. Și am vrut să-i ajutăm să fie cunoscuți național pentru ceea ce sunt cu adevărat: un ONG de acțiune pentru protejarea faunei sălbatice. Rebrandingul i-a ajutat să-și definească poziția și să competiționeze la nivel de imagine ONG-uri deja consacrate.” – Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion

„Ne-am dorit o nouă identitate care să ne ajute sa comunicăm mai bine misiunea organizației și expertiza noastra și care, în același timp, să ne apropie mai mult de publicul nostru. Prin intermediul noii identități ACDB, sperăm să reușim să inspirăm cât mai mulți oameni să acționeze pentru conservarea faunei sălbatice din țara noastră.” – Cosmin Stîngă, Președinte ACDB

Nevoia de rebranding a reieșit din strategia de comunicare a organizației ACDB, realizată cu sprijinul Invisible Nature, companie de consultanță ce oferă soluții de comunicare strategică în domeniul sustenabilității și conservării naturii. Invisible Nature a facilitat relația dintre ACDB și BrandFusion pe toata perioada procesului de rebranding și va colabora în continuare cu ACDB pentru întărirea noului brand printr-o comunicare strategică.

NOUTĂȚI
19 dec. 2025

FINALIZAREA PROIECTULUI „RÂUL PUTNA – CREAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT PENTRU SITUL DE INTERES COMUNITAR RÂUL PUTNA ȘI ARIILE NATURALE PROTEJATE ÎNVECINATE” – MYSMIS 10258 Asociația pentru Conservarea Diversității Biologice

16 dec. 2025

ANUNȚ privind achizitionare servicii de realizare materiale informative Cod CPV Servicii de proiectare grafic[ Cod CPV 22462000-6 – Materiale publicitare pentru expoziția permanentă din spațiul educativ. În conformitate cu bugetul

25 nov. 2025

De multe ori trecuți cu vederea, fluturii de noapte au un rol esențial în menținerea echilibrului natural al ecosistemelor din munții Vrancei. Chiar dacă nu sunt la fel de spectaculoși

19 nov. 2025

Parcul Natural Putna Vrancea adăpostește o mare diversitate de insecte, multe dintre ele fiind specii de interes pentru biodiversitate, datorită rolului lor esențial în menținerea integrității ecosistemelor naturale. Specii de

24 sept. 2025

ACDB și Administrația Parcului Natural Putna Vrancea intervin direct pentru conservarea pajiștilor și protejarea fluturilor Parcul Natural Putna Vrancea adăpostește 714 specii de fluturi, ceea ce îl plasează pe locul

19 sept. 2025

ANUNȚ privind achizitionare unui kit gard electric cod cpv 44312000-9 Sarma pentru ingradit – Kit gard electric pentru protectie suplimentară a containerelor anti urs, 8 bucăți În conformitate cu bugetul