ACDB își lansează noua identitate în urma primului proces de rebranding al unui ONG de mediu din România
Data: 9 dec. 2015

ACDB, ONG-ul de mediu cu 12 ani experiență în conservarea speciilor sălbatice de animale și a habitatului lor, își lansează astăzi noua identitate de branding. Procesul de rebranding a fost realizat pro bono de BrandFusion, compania specializată în strategie și design de brand.

ACDB, ONG-ul de mediu cu 12 ani experiență în conservarea speciilor sălbatice de animale și a habitatului lor, își lansează astăzi noua identitate de branding. Procesul de rebranding a fost realizat pro bono de BrandFusion, compania specializată în strategie și design de brand. Scopul rebrandingului a fost de acela de a face vizibilă organizația pe plan național, pentru expertiza și know-how-ul care o definesc.

Noua identitate ACDB vorbește despre relația dintre mediu și fauna sălbatică și evidențiază aria principală de acțiune a organizației: conservarea speciilor de carnivore, precum ursul, râsul, lupul sau vidra. Sloganul „Action for wildlife” face trimitere la modul direct în care organizația acționează pentru conservarea faunei sălbatice. Fie că este vorba de acțiuni de salvare și reabilitare a unor animale sălbatice rănite sau de conservarea unei arii protejate, ACDB se implică în mod direct și face ca lucrurile să se întâmple.

„ACDB este un ONG care face treabă serioasă și care are un impact real în România. Ne-au impresionat implicarea și modul lor responsabil de a aborda lucrurile. Și am vrut să-i ajutăm să fie cunoscuți național pentru ceea ce sunt cu adevărat: un ONG de acțiune pentru protejarea faunei sălbatice. Rebrandingul i-a ajutat să-și definească poziția și să competiționeze la nivel de imagine ONG-uri deja consacrate.” – Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion

„Ne-am dorit o nouă identitate care să ne ajute sa comunicăm mai bine misiunea organizației și expertiza noastra și care, în același timp, să ne apropie mai mult de publicul nostru. Prin intermediul noii identități ACDB, sperăm să reușim să inspirăm cât mai mulți oameni să acționeze pentru conservarea faunei sălbatice din țara noastră.” – Cosmin Stîngă, Președinte ACDB

Nevoia de rebranding a reieșit din strategia de comunicare a organizației ACDB, realizată cu sprijinul Invisible Nature, companie de consultanță ce oferă soluții de comunicare strategică în domeniul sustenabilității și conservării naturii. Invisible Nature a facilitat relația dintre ACDB și BrandFusion pe toata perioada procesului de rebranding și va colabora în continuare cu ACDB pentru întărirea noului brand printr-o comunicare strategică.

NOUTĂȚI
13 iun. 2025

ANUNȚ privind achiziție observator virtual mobil (Cod CPV 34223400-0 Remorci și semiremorci de tip caravana A6 Observator virtual mobil – Structura construită pe platformă mobilă și tractabilă auto) – în

30 mai 2025

Viitura de pe râul Siret a purtat spre ecluzele barajului Movileni un pui de lebădă care se lupta cu șuvoiul de apă! Personalul de la centrala hidroelectrică l-a salvat și

27 mai 2025

ANUNȚ privind achiziție autoturism 4 x 4 cu sistem de remorcare (Cod CPV 34110000 – 1 Autoturisme ) – în cadrul proiectului Parcul Putna Vrancea un Parc Sălbatic și Accesibil

9 mai 2025

Zi de bucurie la ACDB! Suntem încântați să vă împărtășim o veste minunată: două berze albe (Ciconia ciconia) au fost eliberate cu succes în natură, după o iarnă lungă de

5 mai 2025

ANUNȚ privind achiziție echipamente electronice în cadrul proiectului Ținutul Zimbrului: conservare, educație și turism în Parcul Natural Vânători Neamț, finanțat de Fundația OMV Petrom prin programul „Verde pentru viitor”, ediția

5 mai 2025

Ne bucurăm să vă anunțăm demararea proiectului „Apele Noastre, Viitorul Nostru: Campanie de Curățare a Plasticului din Apele României”, o inițiativă menită să protejeze biodiversitatea și să reducă poluarea cu