ACDB își lansează noua identitate în urma primului proces de rebranding al unui ONG de mediu din România
Data: 9 dec. 2015

ACDB, ONG-ul de mediu cu 12 ani experiență în conservarea speciilor sălbatice de animale și a habitatului lor, își lansează astăzi noua identitate de branding. Procesul de rebranding a fost realizat pro bono de BrandFusion, compania specializată în strategie și design de brand.

ACDB, ONG-ul de mediu cu 12 ani experiență în conservarea speciilor sălbatice de animale și a habitatului lor, își lansează astăzi noua identitate de branding. Procesul de rebranding a fost realizat pro bono de BrandFusion, compania specializată în strategie și design de brand. Scopul rebrandingului a fost de acela de a face vizibilă organizația pe plan național, pentru expertiza și know-how-ul care o definesc.

Noua identitate ACDB vorbește despre relația dintre mediu și fauna sălbatică și evidențiază aria principală de acțiune a organizației: conservarea speciilor de carnivore, precum ursul, râsul, lupul sau vidra. Sloganul „Action for wildlife” face trimitere la modul direct în care organizația acționează pentru conservarea faunei sălbatice. Fie că este vorba de acțiuni de salvare și reabilitare a unor animale sălbatice rănite sau de conservarea unei arii protejate, ACDB se implică în mod direct și face ca lucrurile să se întâmple.

„ACDB este un ONG care face treabă serioasă și care are un impact real în România. Ne-au impresionat implicarea și modul lor responsabil de a aborda lucrurile. Și am vrut să-i ajutăm să fie cunoscuți național pentru ceea ce sunt cu adevărat: un ONG de acțiune pentru protejarea faunei sălbatice. Rebrandingul i-a ajutat să-și definească poziția și să competiționeze la nivel de imagine ONG-uri deja consacrate.” – Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion

„Ne-am dorit o nouă identitate care să ne ajute sa comunicăm mai bine misiunea organizației și expertiza noastra și care, în același timp, să ne apropie mai mult de publicul nostru. Prin intermediul noii identități ACDB, sperăm să reușim să inspirăm cât mai mulți oameni să acționeze pentru conservarea faunei sălbatice din țara noastră.” – Cosmin Stîngă, Președinte ACDB

Nevoia de rebranding a reieșit din strategia de comunicare a organizației ACDB, realizată cu sprijinul Invisible Nature, companie de consultanță ce oferă soluții de comunicare strategică în domeniul sustenabilității și conservării naturii. Invisible Nature a facilitat relația dintre ACDB și BrandFusion pe toata perioada procesului de rebranding și va colabora în continuare cu ACDB pentru întărirea noului brand printr-o comunicare strategică.

NOUTĂȚI
12 dec. 2023

Mulțumim tuturor pentru fotografiile înscrise în concursul dedicat protecției mediului înconjurător, ne bucură interesul vostru pentru protecția mediului, câștigătorii concursului sunt: Școala cu cele mai multe materiale trimise: Școala Gimnazială

17 oct. 2023

Îți place să faci fotografii, ești interesat de mediu și îngrijorat de schimbările climatice? Atunci, ai ce îți trebuie pentru a câștiga concursul nostru de fotografie! Pentru a participa trebuie

13 oct. 2023

Gardurile vii / perdelele forestiere asigură un grad de protecție terenurilor agricole împotriva secetei, eroziunii, dar și a alunecărilor de teren. În același timp, astfel de bariere naturale au efecte

10 oct. 2023

Avem nevoie de agricultură – securitatea alimentară trebuie considerată o prioritate în orice scenariu. În același timp, avem nevoie de produse sănătoase, iar cel mai bun barometru pentru sănătatea produselor

20 sept. 2023

În sezonul de cuibărit pupăza (Upupa epops) își construiește cuibul în scorburi sau în alte cavități naturale (fisuri sau găuri în stânci, tuneluri săpate în pereți verticali din malurile râurilor

11 aug. 2023

Siretul pare destul de curat atunci când îl privim de sus, dar pe măsură ce intrăm în stuf observăm un covor de plastic de diferite dimensiuni și în diferite stadii