ACDB își lansează noua identitate în urma primului proces de rebranding al unui ONG de mediu din România
Data: 9 dec. 2015

ACDB, ONG-ul de mediu cu 12 ani experiență în conservarea speciilor sălbatice de animale și a habitatului lor, își lansează astăzi noua identitate de branding. Procesul de rebranding a fost realizat pro bono de BrandFusion, compania specializată în strategie și design de brand.

ACDB, ONG-ul de mediu cu 12 ani experiență în conservarea speciilor sălbatice de animale și a habitatului lor, își lansează astăzi noua identitate de branding. Procesul de rebranding a fost realizat pro bono de BrandFusion, compania specializată în strategie și design de brand. Scopul rebrandingului a fost de acela de a face vizibilă organizația pe plan național, pentru expertiza și know-how-ul care o definesc.

Noua identitate ACDB vorbește despre relația dintre mediu și fauna sălbatică și evidențiază aria principală de acțiune a organizației: conservarea speciilor de carnivore, precum ursul, râsul, lupul sau vidra. Sloganul „Action for wildlife” face trimitere la modul direct în care organizația acționează pentru conservarea faunei sălbatice. Fie că este vorba de acțiuni de salvare și reabilitare a unor animale sălbatice rănite sau de conservarea unei arii protejate, ACDB se implică în mod direct și face ca lucrurile să se întâmple.

„ACDB este un ONG care face treabă serioasă și care are un impact real în România. Ne-au impresionat implicarea și modul lor responsabil de a aborda lucrurile. Și am vrut să-i ajutăm să fie cunoscuți național pentru ceea ce sunt cu adevărat: un ONG de acțiune pentru protejarea faunei sălbatice. Rebrandingul i-a ajutat să-și definească poziția și să competiționeze la nivel de imagine ONG-uri deja consacrate.” – Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion

„Ne-am dorit o nouă identitate care să ne ajute sa comunicăm mai bine misiunea organizației și expertiza noastra și care, în același timp, să ne apropie mai mult de publicul nostru. Prin intermediul noii identități ACDB, sperăm să reușim să inspirăm cât mai mulți oameni să acționeze pentru conservarea faunei sălbatice din țara noastră.” – Cosmin Stîngă, Președinte ACDB

Nevoia de rebranding a reieșit din strategia de comunicare a organizației ACDB, realizată cu sprijinul Invisible Nature, companie de consultanță ce oferă soluții de comunicare strategică în domeniul sustenabilității și conservării naturii. Invisible Nature a facilitat relația dintre ACDB și BrandFusion pe toata perioada procesului de rebranding și va colabora în continuare cu ACDB pentru întărirea noului brand printr-o comunicare strategică.

NOUTĂȚI
2 mai 2023

Niște turiști găsesc pe marginea unui traseu de lângă Sâmbata de Sus, în zona munților Făgăraș, doi pui de pisică miorlăitori, uzi și înfrigurați. Nu-i lasă inima să plece abandonându-i,

29 apr. 2023

Am inceput sa desfasuram activitatile de ecologizare in lunca Siretului Inferior, de asemenea si construirea unor monstri din deseurile colectate, impreuna cu mesaje de descurajare a aruncarii deseurilor, in cadrul

24 apr. 2023

În această săptămâna am semănat plante melifere și am plantat garduri vii formate din porumbar, pomi fructiferi și arbusti în cadrul proiectului – Agricultură bazată pe natură în arii naturale

24 apr. 2023

𝑁𝑢 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑛𝑖𝑚𝑖𝑐 𝑚𝑎𝑖 𝑓𝑟𝑢𝑚𝑜𝑠 𝑑𝑒𝑐𝑎̂𝑡 𝑠𝑎̆ 𝑙𝑒 𝑟𝑒𝑑𝑎̆𝑚 𝑎𝑛𝑖𝑚𝑎𝑙𝑒𝑙𝑜𝑟 𝑠𝑎̆𝑙𝑏𝑎𝑡𝑖𝑐𝑒 𝑙𝑖𝑏𝑒𝑟𝑡𝑎𝑡𝑒𝑎.🕊️ 𝐴𝑐𝑢𝑚, 𝑠̦𝑎𝑝𝑡𝑒 𝑑𝑖𝑛𝑡𝑟𝑒 𝑏𝑒𝑟𝑧𝑒𝑙𝑒 𝑖̂𝑛𝑔𝑟𝑖𝑗𝑖𝑡𝑒 𝑙𝑎 𝐶𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢𝑙 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑅𝑒𝑎𝑏𝑖𝑙𝑖𝑡𝑎𝑟𝑒𝑎 𝐹𝑎𝑢𝑛𝑒𝑖 𝑆𝑎̆𝑙𝑏𝑎𝑡𝑖𝑐𝑒 – 𝐴𝐶𝐷𝐵 𝑎𝑢 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑒𝑙𝑖𝑏𝑒𝑟𝑎𝑡𝑒 𝑖̂𝑛 𝑛𝑎𝑡𝑢𝑟𝑎̆

20 apr. 2023

Pentru că marele eșec al agriculturii moderne este diminuarea efectivelor de insecte polenizatoare, mai ales a albinelor, ne propunem să contribuim la îmbunătățirea productivității agricole prin înmulțirea speciilor de insecte

19 apr. 2023

Am promis că vom continua să schimbăm atitudinea copiilor și a localnicilor față de natură din arii naturale protejate și ne ținem de cuvânt. Prin intermediul noului proiect Agricultură bazată