ACDB își lansează noua identitate în urma primului proces de rebranding al unui ONG de mediu din România
Data: 9 dec. 2015

ACDB, ONG-ul de mediu cu 12 ani experiență în conservarea speciilor sălbatice de animale și a habitatului lor, își lansează astăzi noua identitate de branding. Procesul de rebranding a fost realizat pro bono de BrandFusion, compania specializată în strategie și design de brand.

ACDB, ONG-ul de mediu cu 12 ani experiență în conservarea speciilor sălbatice de animale și a habitatului lor, își lansează astăzi noua identitate de branding. Procesul de rebranding a fost realizat pro bono de BrandFusion, compania specializată în strategie și design de brand. Scopul rebrandingului a fost de acela de a face vizibilă organizația pe plan național, pentru expertiza și know-how-ul care o definesc.

Noua identitate ACDB vorbește despre relația dintre mediu și fauna sălbatică și evidențiază aria principală de acțiune a organizației: conservarea speciilor de carnivore, precum ursul, râsul, lupul sau vidra. Sloganul „Action for wildlife” face trimitere la modul direct în care organizația acționează pentru conservarea faunei sălbatice. Fie că este vorba de acțiuni de salvare și reabilitare a unor animale sălbatice rănite sau de conservarea unei arii protejate, ACDB se implică în mod direct și face ca lucrurile să se întâmple.

„ACDB este un ONG care face treabă serioasă și care are un impact real în România. Ne-au impresionat implicarea și modul lor responsabil de a aborda lucrurile. Și am vrut să-i ajutăm să fie cunoscuți național pentru ceea ce sunt cu adevărat: un ONG de acțiune pentru protejarea faunei sălbatice. Rebrandingul i-a ajutat să-și definească poziția și să competiționeze la nivel de imagine ONG-uri deja consacrate.” – Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion

„Ne-am dorit o nouă identitate care să ne ajute sa comunicăm mai bine misiunea organizației și expertiza noastra și care, în același timp, să ne apropie mai mult de publicul nostru. Prin intermediul noii identități ACDB, sperăm să reușim să inspirăm cât mai mulți oameni să acționeze pentru conservarea faunei sălbatice din țara noastră.” – Cosmin Stîngă, Președinte ACDB

Nevoia de rebranding a reieșit din strategia de comunicare a organizației ACDB, realizată cu sprijinul Invisible Nature, companie de consultanță ce oferă soluții de comunicare strategică în domeniul sustenabilității și conservării naturii. Invisible Nature a facilitat relația dintre ACDB și BrandFusion pe toata perioada procesului de rebranding și va colabora în continuare cu ACDB pentru întărirea noului brand printr-o comunicare strategică.

NOUTĂȚI
29 apr. 2025

Plini de entuziasm am început un nou proiect dedicat ariei naturale protejate Parcul Natural Putna Vrancea, având ca scop să îmbunătățim starea de conservare a elementelor de biodiversitate definitorii pentru

23 apr. 2025

ANUNȚ privind achiziție servicii – consultant în achiziții publice CPV – în cadrul proiectului Parcul Putna Vrancea un Parc Sălbatic și Accesibil pentru Viitor, finațat prin Programul Verde pentru Viitor.

9 apr. 2025

Asociația pentru Conservarea Diversității Biologice (ACDB) s-a angajat într-un proiect ambițios pentru a aborda fragmentarea habitatului acvatic din bazinul hidrografic al râului Putna, având ca scop sporirea biodiversității și restabilirea

31 mart. 2025

ANUNŢ privind intenția de selectare a unor parteneri, entități private și/sau publice, în vederea implementării unor activități în cadrul unui viitor proiect în cadrul PNRR/2024/C2/3.1, subinvestiția I3.1. Actualizarea planurilor de

31 mart. 2025

ANUNŢ privind intenția de selectare a unor parteneri, entități private și/sau publice, în vederea implementării unor activități în cadrul unui viitor proiect în cadrul PNRR/2024/C2/3.1, subinvestiția I3.1. Actualizarea planurilor de

14 mart. 2025

Siguranța oamenilor și echilibrul naturii par, uneori, să se bată cap în cap. Lupul, cândva temut și vânat, este astăzi protejat, dar statutul său este din nou fragil. În timp