Ghid proiect

PREZENTARE SI COMUNICARE PROIECT

Fiecare proiect dispune de o pagina principala de prezentare si de mai multe canale de comunicare online. Pagina de prezentare a proiectului centralizeaza toate informatiile despre proiect si despre activitatile desfasurate in cadrul lui. Ea se adreseaza persoanelor cu drept de decizie – finantator proiect, potentiali finantatori / sponsori, parinti voluntari etc. Canalele de comunicare au rolul de a forma o comunitate ACDB si de a o mentine cat mai activa.

• Pagina prezentare: fiecare proiect va avea o pagina web proprie de prezentare. Structura si aspectul grafic pot fi personalizate in functie de cerintele fiecarui proiect. In partea de jos a paginii vor fi preluate automat stirile postate pe blog aferente acestui proiect. Astfel, finantatorul poate vedea intr-un singur loc modul de prezentare al proiectului si activitatea desfasurata in cadrul acestuia. Exista pagina de prezentare in limba romana si in limba engleza;
• Blog: fiecare proiect dispune in Blog (respectiv News) de o categorie proprie in care vor fi postate articole in romana (in engleza) cu activitatile desfasurate in cadrul proiectului;
• YouTube: fiecare proiect dispune pe canalul de YouTube de un playlist propriu in care vor fi postate videourile aferente proiectului respectiv;
• Facebook: facebook este o retea de socializare. Fiecare mesaj, indiferent de proiect, va fi distribuit cu link catre sursa externa – pagina prezentare, articol postat pe blog, video postat pe youtube.

PASI RECOMANDATI ACTIVITATE

Organizarea unei activitati implica un efort major de timp si de resurse. Comunicarea rezultatelor obtinute in cadrul activitatii respective implica doar un mod de organizare mai eficient.

• se filmeaza cateva cadre generale, cateva declaratii etc si se editeaza un video care se incarca pe canalul de YouTube;
• se posteaza pe Facebook un clip scurt (brut, cateva secunde) din timpul activitatii – optional;
• se editeaza un articol in care se prezinta informatii despre activitatea respectiva (in particular, nu in general despre proiect) care se posteaza pe blog; articolul contine minim o fotografie si videoul preluat de pe YouTube;
• dupa postare, articolul este distribuit automat pe newsletter;
• se posteaza pe Facebook un mesaj despre activitate cu link catre articolul de pe blog; mesajul trebuie sa contina informatii partiale astfel incat cei intersati sa dea click pe link si sa ajunga pe site;
• pentru o indexare rapida este indicat ca toti membrii activi sa dea like la mesajele postate pe Facebok si la clipurile de pe YouTube in maxim 24h de la postare si, optional, sa le distribuie pe conturile personale social media.

Există posibilitatea să adăugăm în pagini / articole fișiere / rapoarte în format pdf.